Zakelijke leadgeneratie campagnes
Met leadgeneratie campagnes zorgen we dat jouw droomklant contact opneemt!
Stel je voor; in plaats van dat je zelf actief sales uitvoert, nemen klanten zelf contact op. Het proces is geautomatiseerd en je hoeft weinig anders te doen dan alle inkomende vragen en offertes af te handelen. Klinkt als een droom? Niet met inbound leadgeneratie. Door scherpe campagnes zorgt Pixelfarm dat jou bedrijf als een magneet werkt voor jouw ideale droomklant!
Ons leadgeneratie model
Bij Pixelfarm zorgen onze leadgeneratie specialisten voor een campagne die optimaal presteert. Dat doen we door online middelen in te zetten op precies de juiste doelgroep in de juiste fase. We werken op hoofdlijnen altijd via het See, Think, Do, Care, model van Google:
- See – Awareness fase waarin potentiële klanten in aanraking komen met jouw bedrijf en de producten en diensten.
- Think – Oriënterende fase waarin de behoefte concreter wordt. Door met de juiste content te werken beïnvloeden we dit proces.
- Do – Actiefase en selectie proces. Uiteindelijk koopbeslissing.
- Care – De fase na de koopfase. Door loyaliteit te stimuleren zorg je voor klantenbehoud.
Wij zijn Pixelfarm .
Een team van online professionals die het gaaf vinden om jouw merk online vooruit te helpen!
Meer over onsWat kost leadgeneratie?
Een goede vraag 😉 Omdat de prijs van een lead afhankelijk is van een aantal factoren zoals klikprijzen is het niet mogelijk om een vaste prijs per lead vast te stellen. Omdat we bij Pixelfarm altijd werken op basis van een prognose kunnen we door vooraf te kijken naar jouw business case kunnen we wel inschatten wat de daadwerkelijk kosten zijn. In onze jarenlange ervaring kunnen de kosten van een zakelijke lead uiteenlopen van € 10,- tot € 300,-. Daarbij is het belangrijk te realiseren dat niet elke lead evenveel waard is. Iemand met het juiste profiel en een aankoopintentie is vele malen interessanter dan iemand die uit interesse een whitepaper download.
Vraag vrijblijvende offerte aanInbound marketing en het verzamelen van lead data
Door een whitepaper of e-book ter beschikking te stellen en dit achter een downloadformulier te stoppen kun je waardevolle lead data verzamelen. Daarnaast zijn er nog veel meer manieren om relevante leads te verzamelen! Een online calculator, quiz of andere interactieve tool werkt vaak enorm goed.