Paars

Probeer niet blauw te zijn als iedereen dit al is. Onderscheid je als merk. Of dit nu excellente dienstverlening betekent, een innovatief product of opvallende communicatie. Probeer te vinden wat jou als merk of bedrijf echt onderscheidend maakt. Focus ook op waarom je iets doet in plaats van wat je doet.

Proces

De consument is tegenwoordig ‘hyperconnected’ en ze verwachten dat ook van jouw bedrijf. Zorg dat jouw bedrijf altijd en overal toegankelijk is. Of dit nu via online, mobiel of via social media is. Werk met de laatste technologieën om beter samen te werken en zorg dat je zo je klanten het beste van dienst kan zijn.

Profileer

Kruip in de huid van je klant. Segmenteer, personaliseer, analyseer en doe aan market automation waar mogelijk om zo digitale marketing relevanter te maken. Email marketing en social advertising zijn hier uitermate geschikt voor.

Prikkel

In een wereld waarin de klant in full control is moet je opvallen. Dit betekent verrassende en prikkelende communicatie om zo merkbeleving te creëren. Online marketing, content marketing en social media bieden hier een uitgelezen kans voor.

Pixel

Innoveer digitaal. Door de ‘hyperconnected world’ waar we in leven kunnen kleine start-ups binnen korte tijd diensten en producten uitrollen die concurrerend zijn met het aanbod van grote organisaties of zelfs hele markten of zijn kop zetten. Probeer binnen je bedrijf de start-up mentaliteit te ontdekken en innoveer binnen je eigen organisatie je product of dienst.

Perfectioneer

Door de toenemende digitalisering en aanbod van hoge kwaliteit apps en websites zijn klanten zeer kritisch. Perfectioneer jouw digitale klant ervaring en zorg dat idee, ontwerp en technologie de verwachting van de klant overtreffen.