eatme-project-header • Pixelfarm

Met hele gave digital campagnes EAT ME online op de kaart zetten

Online campagnes om EAT ME top of mind te krijgen bij de consument

Over Nature’s Pride / EAT ME 🥑🍐🍇🍑🍍

EAT ME is hét consumentenmerk van Nature’s Pride, een grote speler in de AGF. Nature’s Pride is leverancier van ruim 500 unieke groente- & fruitsoorten uit meer dan 70 landen. Van Ready-to-Eat en exoten tot de lekkerste bessen en off season producten. EAT ME is zeer bekend van de eetrijpe avocado’s en mango’s en waren de eerste in Nederland die eetrijpe avocado’s leverde.

Online aan je merk bouwen

Alhoewel Nature’s Pride en daarmee EAT ME al heel veel deden online zochten ze een manier om zichzelf online nog sterker te profileren en daarmee nog zichtbaarder te zijn voor de consument. Op basis van een maandelijkse samenwerking geeft Pixelfarm online marketing advies en voeren we hands-on bepaalde werkzaamheden uit. Van een stuk SEO optimalisatie tot social content. Dit alleemaal op basis van de Pixelfarm Power Sessie™ waar we een 360° online marketing analyse hebben gedaan. Daarnaast hebben we al twee hele gave (online) campagnes mogen doen met indrukwekkende resultaten. Scroll of swipe verder voor meer!

“Geïnteresseerd, enthousiast en als het moet ook kritisch vanuit hun vakkennis. Daarom werken wij graag samen met de jongens van Pixelfarm. Samen maken we elkaar beter en gaan we voor een eindproduct waar we beide trots op kunnen zijn.”

EAT ME logo full color

Michelle Tanis-Roodnat, senior online marketeer Nature’s Pride

 

 

 

Social media content

Voor EAT ME maken we regelmatig leuke inhakers die bijdragen aan de interactie op de Facebook pagina en het Instagram kanaal. Zo zorgen we dat buiten de reguliere content over producten en recepten, er posts zijn die meer interactie dan gemiddeld opleveren.

EAT ME social post

Instagram promotie

Avocado E-book campagne 🥑

Om mensen die nog nooit een avocado hadden gegeten kennis te laten maken met deze (ook bij ons op kantoor) veel gegeten vrucht is de avocado e-book campagne bedacht. Op basis van een serie vragen kreeg je als bezoeker van de campagne website een gepersonaliseerd e-book met daarin heerlijke recepten en inspirerende verhalen. De promotie van de campagne verliep zowel online met verschillende advertentiecampagnes als ook offline met het bestickeren van de miljoenen (!) avocado’s die dagelijks aan retailers worden geleverd. Bekijk de campagne hier.

 

Kerstcampagne

Om de klanten van Nature’s Pride (retailers en groothandels) te laten zien welke fantastische producten er met kerst beschikbaar zijn werd er een inspirationele kerstcampagne bedacht. Als vervanging voor de Powerpoint met het assortiment dat elk jaar werd gestuurd stonden in de interactieve campagne site kerstproducten centraal maar was er ook ruimte voor mooie kerstgerechten met bijbehorende recept. Met fotografie op maat kreeg de kerstcampagne een geheel eigen “smoelwerk”.

“Door een optimale samenwerking en een gedeelde passie voor online zorgen we met doorlopende online optimalisatie, creatieve content en de nodige boosts met creatieve campagnes voor een mooi resultaat!”

 

Ook je merk online zichtbaarder maken? Bekijk onze online branding of online marketing oplossingen.

Highlights

Pixelfarm Power Sessie
Social content & inhakers
Thematische campagnes
Merkactivaties

Bel, mail of app Stephan over deze case!