DizzyData-project-header • Pixelfarm

Website & online marketing voor DizzyData

Van spiksplinter nieuwe website tot crossmediale campagne

Over DizzyData

DizzyData is een slimme en gebruiksvriendelijke scan & herken oplossing voor ondernemers en accountants. Met de software krijg je als ondernemer grip op je inkomende facturen stroom en bespaar je tijd door automatische factuurherkenning, factuurautorisatie en e-facturatie. DizzyData heeft de afgelopen jaren al diverse belangrijke nominaties in de wacht gesleept met de innovatieve software zoals FD Gazellen Awards en Fintech 50 en is in 2016 onderdeel geworden van The Yuki Company.

Behalve een nieuwe website ontwikkelen we regelmatig campagnes voor DizzyData die zorgen voor een groter aantal leads en een stuk online branding. Daarnaast ondersteunen we DizzyData op het gebied van marketing in de breedste zin van het woord.

Pixelfarm heeft ons DizzyData merk een nieuw gezicht gegeven, zowel online als offline. Onze websiteconversie is omhoog geschoten en de marketingcampagnes zijn enorm succesvol!

  • Micha Smit, Commercieel Directeur

Nieuwe DizzyData.nl

DizzyData bestond eerder uit Newviews en DizzyData en ging verder als één bedrijf: DizzyData. Onze opdracht was om deze twee merken om te smelten naar één merk richting de markt! DizzyData.nl werd een strakke website waarbij de focus ligt op dynamische content, leadgeneratie en doelgroepen (accountants en ondernemers).

 

Video impressie

User story sessie

Voorafgaand aan de ontwikkeling van de website hebben we een user story sessie gedaan om de strategie van DizzyData helder te krijgen. Belangrijke uitgangspunten uit de sessie waar we rekening mee hebben gehouden zijn:

  • Een website met een super flexibel CMS waardoor de eindgebruiker eenvoudig landingspagina’s en acties kan toevoegen
  • Multilanguage zodat ook de Belgische tak een plek zou krijgen
  • Opgebouwd uit diverse componenten, die op vrijwel elke pagina ingezet kunnen worden
  • Een helder marketing conversieproces met duidelijke call-to-actions, widgets, subtiele animaties en webformulieren die verbinden met ZOHO CRM
  • Doorvertaling van de huisstijl met iconen op maat
  • Volledig responsive en SEO geoptimaliseerd
  • Speciaal ingerichte support pagina met FAQ, handleiding en een live systeemstatus waar je een mogelijke storing kunt doorgeven

Kortom, we hebben een inspireerde en frisse website gerealiseerd waarin relevante informatie op een toegankelijke manier gepresenteerd wordt. Met een geanimeerd helder stappenplan, blog, vergelijkingen, support pagina en heldere touchpoints helpen we gebruiker aan de juiste informatie. Bekijk de website van DizzyData en beoordeel zelf!

Mag ik bij je werken campagne

“DizzyData is de ideale collega voor elk accountantskantoor! Klaagt nooit, werkt 24/7 en neemt accountants kantoren een hoop werk uit handen.” Dat is de boodschap die we communiceerde met de “Mag ik bij je werken campagne”. Een geselecteerd aantal accountancy kantoren kreeg een sollicitatiebrief van “Dizzy”. Met bijbehorende social media campagne, landingpagina en supergave video zorgden we dat accountants zich inschreven voor een demo. De “mag ik bij je werken” campagne had een enorme attentiewaarde waarbij de herkenbaarheid van DizzyData enorm steeg.

De video is inmiddels al meer dan 60.000 keer bekeken!

“Door de website continu door te ontwikkelen en met creatieve campagnes de juiste doelgroepen te benaderen zorgen we dat DizzyData zowel naamsbekendheid opbouwt als concreet leads en omzet genereert”

 

Bekijk de nieuwe website hier. Ook op zoek naar een nieuwe website? Ga naar pixelfarm.nl/websites

Highlights

Strategie
Design
CMS op maat
Branding campagnes
Leadgeneratie
Video marketing

Bel, mail of app Stephan over deze case!