yuki-project-header • Pixelfarm

Account based marketing campagne voor Yuki

Creatieve landingspagina met direct mailing & email marketing

Over Yuki

De missie van Yuki is de samenwerking tussen ondernemer en accountant te versterken, door ze met elkaar te verbinden via één online boekhoudplatform waar ze samen werken aan de online boekhouding.

Achtergrond

Nadat door de centrale inkooporganisatie van Kubus accountancy kantoren was besloten dat Yuki preferred supplier zou worden, besloot Yuki alle registers open te trekken en Kubus kantoren te benaderen met een account based campagne om ze aan te sporen zich in te schrijven voor de Yuki Kubus trainingsdag. De campagne was gericht op alle Kubus kantoren in Nederland.

Account based campagne

De campagne bestond uit een mix van middelen; een direct sales campagne, verschillende email campagnes, een direct marketing mail en een gepersonaliseerde microsite.

tipWil je meer weten over account based marketing? Lees ons blog

Gepersonaliseerde Microsite

Yuki gifVoor de verschillende Kubus kantoren werd er een website ontwikkeld die alleen toegankelijk was met een code. De code werd gebruikt om de campagne website te personaliseren met een persoonlijke booschap. De microsite had een gecombineerde Yuki en Kubus branding. Het kubus thema werd creatief verwerkt met onder andere een geanimeerd 3D beeld van een kubus. Met subtiele animaties, een gaaf parallax effect creëerden we een unieke beleving.

 

“De resultaten van deze campagne waren velen malen beter dan een vergelijkbare campagne! Sowieso was de attentiewaarde 100%. Door specifiek te targeten op één klant (in dit geval Kubus) was de response een factor x hoger en was de conversieratio van lead naar klant een stuk korter!”

Ook op zoek naar een creatieve campagne? Bekijk onze online branding pagina.

Highlights

Direct mailing
Gepersonaliseerd microsite
Diverse email campagnes
100% awareness

Bel, mail of app Stephan over deze case!