LinkedIn Lead Gen Forms, wat is het en wat kun je ermee als bedrijf?

Je kent ze misschien van Facebook, de advertenties waar je op klikt en vervolgens je persoonlijke gegevens al vooringevuld zijn. Deze zogenaamde social lead campagnes kun je nu al gebruiken via Facebook, Instagram en Twitter. Sinds kort heeft LinkedIn deze advertentiemogelijkheid ook toegevoegd, speciaal gericht op de zakelijke markt. Een zeer waardevolle advertising tactiek om zakelijke leads te genereren voor je bedrijf!

Wil je kennis delen met de zakelijke markt in de vorm van een whitepaper, of aanmeldingen genereren voor bijvoorbeeld een webinar of event? Probeer…

7 minuten leestijd

PIM, CRM, CMS of ERP? Waar kies je voor in je digitale (data) strategie?

Toe aan een nieuwe website of digitale strategie? Een goed moment om eens na te denken over je datastrategie. In deze tijd waarin online veelal een integraal onderdeel is van je bedrijfsvoering en er veel databronnen zijn wil je voorkomen dat dezelfde data op verschillende plekken staat en dus inconsistent is of zeer inefficiënt bijgehouden moet worden. In dit artikel meer over PIM.

We ontwikkelen bij Pixelfarm redelijk wat middelgrote en grote websites. Vaak komt daar wel een integratie met een CRM of marketing platform…

7 minuten leestijd

How to: Facebook Collection maken

Facebook blijft zich vernieuwen en ook op het gebied van advertentiemogelijkheden. Nu kun je ook gebruik maken van de nieuwe functie: Canvas. Wat is het en hoe maak je een canvas aan?

4 minuten leestijd

11 redenen waarom je echt never nooit een WordPress thema moet gebruiken!

Het lijkt te mooi om waar te zijn; je schaft relatief kostenvriendelijk of misschien gratis een WordPress thema aan en gaat aan de slag. Maar is het écht een goed idee om aan de slag te gaan met een thema? Heb je alleen naar de ‘voordelen’ gekeken, of zijn er toch adders onder het gras die je over het hoofd hebt gezien?

9 minuten leestijd

Conversie attributie: de basis

Het komt zeer vaak voor dat een klant via meerdere kanalen uiteindelijk weer op je website of webshop uitkomt en converteert. Maar welk kanaal wordt dan gezien als bron van de conversie?

4 minuten leestijd