Online dashboard voor meer inzicht en grip op resultaten

Pixelfarm ontwikkelt online dashboards op maat om alle belangrijke marketing, sales en financiële data in één oogopslag te kunnen zien zodat jij de juiste beslissingen kunt nemen. Gekoppeld met jouw CRM, Google Ads, Google Analytics of andere bronnen.

Wat zijn dashboards?

Dashboards zijn visuele vertalingen van data. Vaak worden één of meerdere databronnen met elkaar gecombineerd om een visueel overzicht te maken in grafieken, kaarten en andere elementen. Handig! Want zo zie je in één oogopslag je meest belangrijke data.

 

Dashboard voorbeeld 3

Sales en marketing dashboards

Sales- en marketingdata komen tegenwoordig uit verschillende bronnen en online systemen; je CRM, AdWords, Facebook en misschien nog wat excel sheets. Het is lastig als je van verschillende platformen data moet lezen en interpreteren die ook nog eens in verschillende presentatievormen getoond worden. Dit duurt lang, fouten liggen op de loer en het is onoverzichtelijk.

 

Met dashboarding maak je hier een einde aan! Door één overzichtelijk dashboard te ontwikkelen waarin verschillende data worden gecombineerd tot één essentieel visueel geheel zorg je voor inzicht en rust. Dat betekent op de juiste momenten de juiste beslissingen nemen op key performance indicatoren (KPI’s). Pixelfarm bouwt jouw online dashboard op maat.

 

Dashboard koppelingenKoppelingen dashboards

In principe kunnen we met elke gewenste bron koppelen. Van Online Marketing platformen als Facebook, Twitter en Google Analytics tot aan sales platformen als SalesForce en Zoho.

We gebruiken Klipfolio en Google Data Studio om overzichtelijke dashboards te creëren.

 

Hoe gaat het in zijn werk?

Bij Pixelfarm maken we online dashboards die uiteenlopen in complexiteit. De meest gangbare dashboards kunnen binnen twee weken opgeleverd worden.

1 Inventarisatie

We brengen jouw wensen in kaart en bouwen een mockup met testdata.

2 Verkenning

We verkennen de verschillende databronnen. Als de verbindingen (data connectoren) tot stand zijn gekomen, testen we de performance en snelheid. We verbinden de databronnen met jouw dashboard.

3 Oplevering

Het dashboard wordt opgeleverd. Na verwerken van eventuele feedback heb je een fantastisch online dashboard!

Wij zijn Pixelfarm .

Een team van online professionals die het gaaf vinden om jouw merk online vooruit te helpen!

Meer over ons
96 %
Van onze doelstellingen wordt behaald
10
Jaren ervaring
12
Vaste medewerkers (én Dobby)
9.6
Klanttevredenheid

Wat kost een dashboard?

De tijd die het kost om een dashboard te maken is uiteraard afhankelijk van de complexiteit van een dashboard. Als alle databronnen goed ingesteld zijn kan het een dag tot een week duren voordat het dashboard af is. De doorlooptijd van het maken van een dashboard kost vaak een week tot maximaal drie weken. Neem contact op met Pixelfarm om een vrijblijvende offerte aan te vragen!

Offerte aanvragen
Sparren over jouw online dashboard? Bel 0180 642 060 voor meer informatie