Een datastrategie zorgt voor meer inzicht, effectiever campagnes en meer online groei!

Online Marketing en website data is enorm belangrijk in het behalen van maximaal online rendement. Pixelfarm maakt jouw data zuiver en toegankelijk. Door Google Analytics en andere online toolings op de juiste manier te configureren en te combineren zorgen we voor zuivere data. Door de juiste rapportage tools en dashboards op maat, maken we data voor iedere stakeholder inzichtelijk en begrijpelijk.

Wij maken jouw data begrijpelijk en inzichtelijk!

  • Meer inzicht
  • Zuivere data
  • Meer sturen op conversie en verkopen
  • Nieuwe inzichten door analyse die gebruikt kunnen worden in sales

Pixelfarm heeft als online marketing bureau uit Rotterdam dagelijks te maken met grote hoeveelheden data die we lezen, analyseren en interpreteren. Vaak zien we dat groeiende bedrijven moeite hebben om de alsmaar groeiende data te duiden, context te ontdekken en de juiste beslissingen te nemen op basis van die data. Dit komt door enerzijds de hoeveelheid aan data die uit allerlei verschillende tools worden verzameld en anderzijds een foutieve inrichting of configuratie, waardoor het lastig blijkt bepaalde patronen te herkennen.

 

Dashboard voorbeeld 2

Met online dashboards heb je real-time inzicht in je website data.

Onze werkwijze

De juiste data strategie begint met een inventarisatie van waar de behoeftes liggen en welke platformen en tools er op dit moment zijn. Na de inventarisatie stellen we een data implementatieplan op. We aggregeren databronnen en zorgen met de juiste data toolings dat je data collection in de basis goed staat. Met rapportages en online dashboards zorgen we uiteindelijk voor meer inzicht. 

Wij zijn Pixelfarm .

Een team van online professionals die het gaaf vinden om jouw merk online vooruit te helpen!

Meer over ons
96 %
Van onze doelstellingen wordt behaald
10
Jaren ervaring
12
Vaste medewerkers (én Dobby)
9.6
Klanttevredenheid

Google Analytics & Google Tag Manager

Google Analytics is dé manier om meer inzicht te krijgen in het gedrag van je website bezoekers en is dé standaard als het gaat om website data. Door Google Analytics en Google Tag Manager op een juiste en volledige manier te configureren kun je enorme hoeveelheden data verzamelen die gebruikt kunnen worden om je website of online marketing campagnes te verbeteren.

 

Google Tag Manager uitgelegd

In deze afbeelding van Analytics mania zie je dat allerlei tools en doormetingen via Tag Manager zijn toegevoegd i.p.v. rechtstreeks aan de website.

Wat is Google Tag Manager?

Google Tag Manager is een platform dat als tussenlaag in je website fungeert. waarbij je als (online) marketeer zelf “eenvoudig” online marketing scripts en apps toe kan voegen aan een website zonder daarvoor aanpassingen te doen in de broncode van de website. Op deze manier ben je niet afhankelijk van de website techniek of iemand die een code moet toevoegen. 

Je data en KPI's scherp? Bel ons op 0180 642 060!