Stijging in sollicitaties door online groei

Voor Teqoia, een technische detacheerder gericht op ingenieurs en ander hooggekwalificeerd personeel, hebben we met een flinke online boost gezorgd voor mooie resultaten; meer online sollicitaties tegen een stuk minder kosten!

Over Teqoia

Online leadgeneratie funnel Pixelfarm

De leadgeneratie funnel zoals Pixelfarm die gebruikt.

Online strategie

Voor Teqoia lag de nadruk bijna alleen advertising. Google Search ads, Google Display en jobboards waren de voornaamste bronnen van sollicitaties. Alhoewel daar op zich sollicitaties uitkwamen bleek dat organische bezoekers vanuit Google bijna twee keer zo vaak converteerde. In het eerste jaar hebben we daarom de focus gelegd op zoekmachine optimalisatie, content marketing en een UX & conversie optimalisatie. En met succes! Door een andere strategie te kiezen en in te zetten op SEO zorgde we relatief voor én meer sollicitaties én een stuk lagere kosten!

Wat hebben we precies gedaan voor Teqoia?

Teqoia werkt met ons samen op basis van een maandelijkse online marketing abonnement. Samen met de marketing afdeling van Teqoia zorgen wij online voor meer zichtbaarheid & vindbaarheid.

  • Strategie ontwikkeld
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Content marketing in de vorm van blogs
  • Data optimalisatie
  • UX & conversie optimalisatie
  • Paid advertising

"Minder kosten en meer bezoekers en sollicitaties!".

Teqoia
Stephan de Graaf
Vragen over deze case? Bel Stephan op 0180 642 060